2. september 2013

Dylusions Ink Spray Pad

Oh yes...var ikke sen om å skaffe meg en slik Ink Pad
Og den kan gi uante muligheter innenfor stempling og fargelegging :-) 
Men siden paden min er såpass ny har jeg vært litt forsiktig med å bruke den, nå i første omgang bare til å lage bakgrunner med - men jeg vet, det stopper ikke der!
En ting jeg lurte veldig på var om jeg måtte ha en pad til hver fargekombo, i såfall måtte det blitt mange - men neida, fargene forsvant som dugg for solen under rennende vann og den var klar for nye farger :-) 



Har brukt en mellomstor Ranger manilatag og Ink Pad sprayet med fargene Lemon Zest, Fresh Lime og Vibrant Turquoise. Først brukte jeg det lange tekststempelet på fra In Betweenies (synes ikke så godt), over brukte jeg korken på en sprayflaske og lagde sirkler med de samme fargene på inkpaden.
Deretter la jeg på den minste stensilen Annie og sprayet med Black Marble rundt. Og helt til slutt fikk hun en runde med overskuddsfarger fra stemplingen på tagen som er under (de rød-oransje swirlene).
Håndskrift med vanlig hvit gelroller.





Har igjen brukt en plain mellomstor Ranger manilatag. Sprayet Ink Pad med Pure Sunshine, Cherry Pie og Crushed Grape og stemplet med swirls fra Background Love. Sinnataggen fra Mischievous Maicom (utsolgt for øyeblikket), gresset fra Ocean Backgrounds (utsolgt for øyeblikket) og kanten fra Further Around the Edge. Sinnataggen, gresset og "kanten" er malt med Cherry Pie, Dirty Martini, Pure Sunshine og Melted Chocolate
ellers håndskrift. 

Har du lyst på mer inspirasjon på hvordan vakreste, kuleste og morsomste Dyan Revealy bruker disse Ink Padene kan du se denne videoen fra Youtube.

Ha en strålende fin høstuke :-)

Wibeke

1 kommentar:

  1. Spennende! Måtte inn og se videoen til Dyan. Kommer stadig nye, morsomme ting. :-)

    SvarSlett