19. august 2013

Jeg jobber stadi med å komme meg inn i mixed media-trenden. Når jeg kliner med maling og stempelsverte og mist synes jeg det er innmari moro. På scrappiness har de nå fått ark som heter "Color me". Arkene er preget med mønster som kommer til syne når vi får klina ett eller annet på.

Pakkene inneholder 6 ark, og et av arkene er ulike tager og sommerfugler. Papiret kan farge med alt du kan tenke deg av scrappesaker, altså man tager hva man haver.


Først prøvde jeg med dylusion spray.

Spraya først på vann, og så farge.

Blåste tagen tørr i mellom fargene.

Her er resultatet når jeg brukte dylusin spray. En liten høsttag :)

Jeg er liker godt Color Box stempelputene fra Donna Salazar. De er myke, veldig fuktige og reagerer med vann.

 Her smurte jeg på med en og en farge, før jeg strøk det utover og fikk vekk overflødig farge med en våteserviett.

Sommerfuglen ble gjort litt tydeligere ved å ta Stickles glitterlim på vingene,

Stemplene fra Prima funger litt som overnevte stempler. Disse er veldig gode å holde i hånden når man jobber med dem. Også her strøk jeg fargen utover med en våtserviett.

 Til sist prøvde jeg å bruke Ditress Ink Pad. Dette fungerte utmerket. Et tips her er å stemple på et underlag og bruke en svamp å påføre papiret, da dissa stempelputene er veldig stive lager skarpe streker som er vanskelig  få gnidd utover.

Jeg synes disse arkene var fantastiske!
Lekkert design og ikke minst utrolig morsomt med nok en måte å kline litt på.
Mer med disse arkene kommer garantert!

Anbefales på det varmeste ;)
Kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar