10. juni 2013

Nydelige dager - måtte de vare ♥

Ja, solen skinner i hvertfall her på Østlandet...og det er bare å nyte, plutselig er det slutt - sånn omtrent til St. Hans...håper det varer litt lenger i år ;-)

Ukens inspirasjon er laget etter ukens skisse fra Skissedilla. Jeg tittet innom der i går kveld, og fikk bare så lyst til å lage skissa....Kan ikke huske sist jeg scrappet etter skisse, og det er jo bare så gøy!

Sketch #214 ser slik ut....




Min løsning ble slik....jeg valgte å snu skissa en gang mot høyre - etter at jeg hadde klasjet med mye Gesso og Glimmermist og det hadde rent utover, da bestemte jeg meg for det lille bildet som var stående - da ble det bare slik :-)


Jeg har brukt Bazzill White Orange Peel, Gesso, Servietter, Grease Proof Hvite 4", Glimmermist Slate og Frost, Prima Engraver, Storyteller Roser, eggeskall, Cherryblossom hvit, Tim Holtz Idea-Ology Trimmings LavishKort & Godt halvperler, hvit hyssing og rester av Tiny Alpha hvit.

Ønsker deg en herlig og kreativ uke!

Wibeke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar