12. februar 2013

Og alle hjerter gleder seg... :)

Det er februar, det er karnevalstid, og det er Valentine`s day.. Og i mitt tilfelle er det også bursdagstid for min eldste datter. Og har man en mor som scrapper, kommer man ikke unna med kjøpte innbydelser nei! Så her har jeg gått løs på restekassa, og klippet og kuttet alt hva jeg ville :)


 Det ble noen fargerike innbydelser med rosa bazzill som hovedfarge (selvfølgelig- man har jo ikke prinsesser for ingenting!) Jeg har kuttet kanten med kantpuncher, rota i restekassa etter mønsterark,og kutta ut en cupcake med en dies. Pyntet det hel med litt glitterlim og noen blomster, skrev teksten inni for hånd, og så var det hele i boks :)



Og 14.februar er det jo valentine`s day. Da må jo ens hjertes utkårede- eller noen andre man er glade i - få en liten oppmerksomhet :) Her har jeg laget et enkelt kort med bazzill dottet swiss med vanlig bazzill oppå. Har stemplet opp hjerter fra Stampiness og embosset disse med svart embossingpulver. Så klippet jeg dem ut, farget dem med catseye, og monterte noen på limputer. Limte på litt blonder, og tegnet søm rundt kantene, og vips hadde jeg et søtt kort til noen jeg har kjær ;)

Håper dette kunne være til inspirasjon- og ha en flott valentines- feiring :)
Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar