21. januar 2013

Bazzill er fortsatt kjekt....

Her en dag sto jeg i butikken og så på hele fargespekteret av Bazzill-kartong, 
og herlighet for noen fantastiske farger som finnes ♥ 

Husker da jeg begynte å scappe at det var superviktig å finne en Bazzill som matchet et eller annet på bildet eller mønsterarket, og for min del er det helt borte. 
Etterhvert som scrappetiden har gått, har jeg blitt mye friere på farger og matching - alt er liksom lov :-) 

Denne gangen har jeg scrappet en LO, og det hører med til sjeldenhetene - for tiden går det mest i Art Journaling. Men allikevel har jeg klart å utfordre meg selv....På mine 6 år som scrapper, er dette første gangen jeg har scrappet og festet hele bakgrunnen uten å vite bildet først. 
En litt rar følelse i grunn...

Utgangspunktet mitt var: 
og diverse rester av gamle Primaroser og raindrops.

Siden Bazzillen skulle være bakgrunnen måtte jo den jobbes litt med, da har jeg brukt: 
 Gesso som er smurt utover hele Bazzillen med et kredittkort, Crafter´s Workshop, Mini Gears,  Glimmer mist Tiger Lily og Black Magic, Distress Ink Black Soot og Vintage Photo, mursteinssjablong og en krøllet plastpose med svart stempel på her-og-der - samt mange stifter og litt hyssing.

Det var utrolig morsomt å bare sitte slik å "klæsje" på, det levde liksom sitt eget liv - må si jeg var litt spent da jeg skulle finne bilde....valget falt på et som passet i fargene, og da var det lett å tekste det til
 Always Love ♥ 
Elsker dette bildet av min eldste sønn og vår vakre hund!


Håper du ble inspirert, ha en scrappefin uke :-)

Wibeke




1 kommentar:

  1. fantastisk LO! Blir alltid inspirert av å kikke innom deg!

    ha en kreativ uke!

    Klem

    SvarSlett